BOLA BALING WORLD

Sabtu

KARNIVAL BOLA BALING PEREMPUAN 11 TAHUN MSS DUNGUN 2010

Salam. Petang tadi telah berlangsung Karnival Bola Baling Bawah 11 tahun Perempuan MSS Dungun bagi tahun 2010. Sambutan  yang amat baik dengan penyertaan 12 buah sekolah di daerah Dungun ini. Lagi satu yang amat menggembirakan hati saya pada tahun ini telah menampakan peningkatan mutu permainan pasukan-pasukan yang menyertainya. Tidak seperti tahun-tahun lalu di mana pasukan yang menyertainya kekadang tidak membuat persediaan sehingga letih pengadil untuk membetul dan memberitahu kesalahan yang dilakukan pemain-pemain dalam padang. 

Alhamdulillah... tahun ini memang best kerana kebanyakkan pasukan yang hadir ini telah mengetahui peraturan-peraturan permainan biarpun ada sesetengah jurulatih yang masih lagi ketinggalan tentang undang-undang yang baru dikuatkuasakan. Keseluruhannya, tahun ini amat membanggakan dengan kualiti pemain yang tinggi. Sebagai Pengerusi Teknik Bola Baling MSS Dungun saya merasa sungguh gembira dan berani membuat sasaran yang tinggi untuk pasukan P12 Mss Dungun tahun depan akan dapat mengembalikan kejuaraan yang telah dirampas oleh MSS Terengganu Utara pada tahun ini.












   











  




 Perlawanan separuh akhir pertama
SK Kg Baru Kuala Abang lawan SK Jerangau

Perlawanan separuh akhir kedua
SK Lintang bertemu SK Seri Paka

 Perlawanan Akhir Karnival Bola Baling MSS Dungun 2010
SK Kg Baru Kuala Abang lawan SK Seri Paka






Majlis penyampaian hadiah kepada pemenang disampai oleh Cikgu Muhammad Yusof
Penolong Pegawai Sukan PPD Dungun

Johan Karnival Bawah 11 Tahun Perempuan 2010 
Sekolah Kebangsaan Kampung Baru Kuala Abang

Syabas dan tahniah kepada pasukan yang menang dan kepada yang tidak berjaya...cuba dan usaha lagi pada tahun depan. Sebagai pengerusi Teknik Bola Baling MSS Dungun, saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam penganjuran ini terutama kepada Sekolah Kebangsaan Tanjung Pati khususnya kepada Penolong Kanan Ko-kurikulumnya yang banyak memberikan bantuan dalam penyiapan gelanggang permainan yang sempurna malahan menampakkan keceriaan dan kemeriahan karnival bola baling pada tahun ini. Semoga kerjasama dari semua akan mendapat balasan darinya.....

TERIMA KASIH DAUN KELADI
TAHUN DEPAN SERTAILAH LAGI

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam. kecik ati tul la....nama i asyik xde je. tertiba je rs x ikhlas.
hahahahaahhaa